SEMOGA ANDA MENDAPAT SEDIKIT ILMU DAN MANFAAT




"Selamat datang ke wilayah aku. Wilayah aku ni direka cipta secara cuba jaya atau 'trial and error' serta tunjuk ajar rakan-rakan. Dengan penulisan dan pengisian yang serba ringkas, semoga anda memperolehi sedikit manfaat melalui wilayah aku ni."















Sabtu, Februari 12, 2011

11 PEMAIN..1 HATI 1 MATLAMAT. BERKORBAN APA SAHAJA.TERENGGANU

Sempat tengok game Terengganu lawan Perlis tadi..Tapi dalam tv je lah. 801..Tahun ni tak berkesempatan masuk SSINS lagi sebab aku kat Johor

Keputusannya Terengganu 3 -1 Perlis. Gol-gol Terengganu dijaringkan oleh Abdul Hadi Yahya, Ashaari Samsuddin dan Manaf Mamat. Ashaari juga dipilih 'Man Of The Match'.

Buat jiran sebelah rumah, maaf la kalo suara aku menjerit setiap kali pemain Terengganu menjaringkan gol tadi. Excited sikit..

Harap-harap pasukan Terengganu akan terus cemerlang dalam perlawanan-perlawanan akan datang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan