SEMOGA ANDA MENDAPAT SEDIKIT ILMU DAN MANFAAT




"Selamat datang ke wilayah aku. Wilayah aku ni direka cipta secara cuba jaya atau 'trial and error' serta tunjuk ajar rakan-rakan. Dengan penulisan dan pengisian yang serba ringkas, semoga anda memperolehi sedikit manfaat melalui wilayah aku ni."















Selasa, Februari 15, 2011

KEJOHANAN PING PONG MSSD PENGERANG 2011

OK..nak cerita pasal lain pulak. Karang kalo cerita sama je boring pulak audiens aku. 

10 Februari 2011, SK. Tanjung Pengelih telah menganjurkan Kejohanan Ping Pong MSSD Pengerang 2011 setelah diberi hak sebagai pengelola oleh pihak Pejabat Pelajaran Daerah Kota Tinggi.

Setelah bertungkus lumus selama seminggu lebih, maka kejohanan tersebut telah diadakan dengan jayanya bertempat di Dewan Kampung Jawa, Pengerang.

Sebanyak 7 buah sekolah menengah dan 9 buah sekolah rendah telah mengambil bahagian dalam kejohanan tersebut. Ni antara gambar-gambar yang sempat diambil pada hari tersebut..

suasana hari kejohanan

aksi pemain L12


aksi pemain sekolah aku-dapat tempat ketiga je

Pemain L18 berentap

acara majlis penutup


barisan pemain yang terpilih ke MSSJ di Mersing


penyampaian hadiah kepada pemenang-macam kenal je


Sekalung penghargaan kepada semua guru SK. Tanjung Pengelih yang terlibat menjayakan kejohanan ini dengan lancar dan berjaya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan