SEMOGA ANDA MENDAPAT SEDIKIT ILMU DAN MANFAAT




"Selamat datang ke wilayah aku. Wilayah aku ni direka cipta secara cuba jaya atau 'trial and error' serta tunjuk ajar rakan-rakan. Dengan penulisan dan pengisian yang serba ringkas, semoga anda memperolehi sedikit manfaat melalui wilayah aku ni."















Khamis, Januari 20, 2011

AKU??GILA EXPOSE????

Salam..selamat malam. Eh, pagi dah pun.

Ada pulak komen dari sorang pengunjung wilayah aku cakap aku gila expose sebab gambar aku bukan main besar. Ok..rilek je. Dan terima kasih gak atas teguran tu. Sekarang aku dah replace gambar aku tu dan jadikan gambar aku tu ciputtt je. Tapi bukan bermakna aku setuju ngan komen dia mengatakan aku gila expose.

Aku letak gambar tu bukan nak harap mana-mana awek untuk 'ayat' aku pun. Aku pun tak nak ayat mana-mana awek. Gambar tu sekadar bermain di pinggiran je. Jadi untuk mengelakkan sebarang kontroversi dan prejudis, aku replace gambar aku tu ngan gambar lain. Sekarang macam mana? Gila expose lagi ke?

Kepada saudari yang komen tu, terima kasih. Jangan risau, aku tiada prejudis terhadap saudari. Rajin-rajinlah saudari bertandang ke wilayah aku ni lepas ni ye.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan