SEMOGA ANDA MENDAPAT SEDIKIT ILMU DAN MANFAAT




"Selamat datang ke wilayah aku. Wilayah aku ni direka cipta secara cuba jaya atau 'trial and error' serta tunjuk ajar rakan-rakan. Dengan penulisan dan pengisian yang serba ringkas, semoga anda memperolehi sedikit manfaat melalui wilayah aku ni."















Selasa, Januari 11, 2011

CUTI TAPI KERJA

Alhamdulillah..hari ni negeri Johor cuti sempena Hari Hol. Cuaca pun ok hari ni berbanding semalam. Kalau semalam hujan turun mencurah tanpa henti dari jam 7.30 pagi hingga 3.00 pagi tadi. Hampir-hampir sehari suntuk hujan.

Program hari ni?

Mana lagi kalau tak ke sekolah. Ada sedikit lagi yang perlu dibereskan sebelum pemantauan NKRA (ada aku cerita dalam entry sebelum ni). Aduh..otak pun dah beku. Harap-harap hari ni beres la. Ni pun sebab otak beku la aku buat catatan ni.

Ok lah..boss dah jeling tu. Jumpa lagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan