SEMOGA ANDA MENDAPAT SEDIKIT ILMU DAN MANFAAT




"Selamat datang ke wilayah aku. Wilayah aku ni direka cipta secara cuba jaya atau 'trial and error' serta tunjuk ajar rakan-rakan. Dengan penulisan dan pengisian yang serba ringkas, semoga anda memperolehi sedikit manfaat melalui wilayah aku ni."















Rabu, Januari 12, 2011

BERITA TERLEWAT

Berita ni terlewat aku tulis kat sini..Bukan apa. Ingatkan dah tulis (taip sebenarnya) tapi rupa-rupanya belum.

Ala..bukan apa-apa pun. Saja-saja nak masukkan dalam entry. Nak maklumkan je kat sini, pada 27 Disember 2010 (tak lah lewat sangat pun) aku ada join satu pertandingan badminton kat area Pengerang ni. Keputusannya ialah seperti berikut:

Pusingan Pertama : Menang straight set (21-12 / 21-12)
Pusingan Kedua   : Menang tapi 3 set (21-15 / 13-21 / 21-9)
Pusingan Ketiga   : Menang rubber game gak (18-21 / 21-16 / 21-13)
Suku Akhir          : Menang rubber game lagi (20-22 / 21-11 / 21-12)
Separuh Akhir     : Kalah rubber set ( 21-18 / 17-21 /19-21). Masa set kedua separuh akhir ni la aku injured. Kaki kiri aku seliuh wo..
Klasifikasi 3/4     : Kalah lagi. Rubber set gak (15-21 / 21-15 / 16-21)

Jadi rasa-rasanya aku dapat nombor berapa? Ya...berdasarkan result kat atas tu dah tentu nombor 4 je.


Majlis penyampaian hadiah. Medal ciput je




 Tapi kesakitannya sampai sekarang aku rasa. Walaupun dah urut sebanyak 3 kali tetap rasa sakit lagi. Sebab yang seliuh tu kaki kiri, maka nak tekan klac kereta pun seksa sangat aku rasa. Mungkin kena cari kereta auto kot. LANCER GT???INSPIRA???hehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan