SEMOGA ANDA MENDAPAT SEDIKIT ILMU DAN MANFAAT




"Selamat datang ke wilayah aku. Wilayah aku ni direka cipta secara cuba jaya atau 'trial and error' serta tunjuk ajar rakan-rakan. Dengan penulisan dan pengisian yang serba ringkas, semoga anda memperolehi sedikit manfaat melalui wilayah aku ni."















Sabtu, Mac 05, 2011

CENTRALISED TRAINING


Lepas 3 hari melapor diri di SK. Seberang Takir, Kuala Terengganu baru hari ni aku ada kesempatan untuk tengok latihan pusat team sepak takraw sekolah. Latihan dikendalikan oleh Cikgu Mohd Annuar, dan dibantu seorang bapa kepada ahli pasukan.


Latihan pusat ni sebagai persediaan untuk menyertai Kejohanan Sepak Takraw MSSD Kuala Terengganu Utara (MSSD KTU) Bawah 12 Tahun yang akan diadakan 6 Mac 2011 (eh..esok la)

Kejohanan tu akan diadakan di SK Seberang Takir selaku tuan rumah dan pengelola. Jadi selaku tuan rumah, kena la bekerja kuat. Pertamanya, supaya kejohanan tu berjalan lancar. Keduanya, supaya tidak setakat berjaya sebagai penganjur terbaik tapi juga muncul pemenang.



Secara jujurnya, berdasarkan pemerhatian aku petang tadi aku rasa budak-budak ni ada potensi untuk jadi johan. Dengan corak permainan matang, servis yang baik, killer yang brutal, dan pengalaman yang ada, Insya Allah SK Seberang Takir akan muncul pemenang. Apapun, kita tunggu esok.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan