SEMOGA ANDA MENDAPAT SEDIKIT ILMU DAN MANFAAT




"Selamat datang ke wilayah aku. Wilayah aku ni direka cipta secara cuba jaya atau 'trial and error' serta tunjuk ajar rakan-rakan. Dengan penulisan dan pengisian yang serba ringkas, semoga anda memperolehi sedikit manfaat melalui wilayah aku ni."















Jumaat, April 08, 2011

KEJOHANAN OLAHRAGA MSSD KTU 2011

Bertempat di Trek Latihan Olahraga Gong Badak atau lebih tepat bersebelahan Stadium Sultan  Mizan Zainal Abidin pada 27-31 Mac lepas. Lambat sikit cerita ni sebab lately ni sibuk sangat. Masa sangat terbatas bagi aku. Setiap hari terkejar-kejar masa.
Ni kuartet 4x100m L12. Aku bukan jurulatih mahupun pengurus pasukan. Cuma tukang ambik gambar je. Jadi la..

Ni pulak kuartet 4x100m P12 bersama guru pengiring, Pn. Faridah. Yang penting bergambar dulu. Aksi kemudian. Haha..
Berlatar belakangkan stadium yang pernah menjadi saksi kejaguhan Terengganu dalam Sukma 2008. Sekarang dalam proses baik pulih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan