SEMOGA ANDA MENDAPAT SEDIKIT ILMU DAN MANFAAT




"Selamat datang ke wilayah aku. Wilayah aku ni direka cipta secara cuba jaya atau 'trial and error' serta tunjuk ajar rakan-rakan. Dengan penulisan dan pengisian yang serba ringkas, semoga anda memperolehi sedikit manfaat melalui wilayah aku ni."















Sabtu, Januari 08, 2011

WANITA....HATI-HATI

Buat semua golongan wanita, anda harus berhati-hati....


Berhati-hatilah, bahawa anda mungkin sedang dilihat dan diperhatikan ketika menggunakan cermin yang tergantung di tandas awam, bilik hotel, mahupun di bilik persalinan pakaian di pasaraya. Macam mana perkara ini boleh terjadi? Teruskan membaca..

Pernah kah anda terfikir? Dan apa pula perasaan anda jika ketika anda sedang menukar pakaian, ada seseorang yang lain khusuk memerhatikan anda di sebelah cermin sana! Tambah parah lagi jika gambar anda dirakam dan disebarkan ke seluruh dunia..

Oleh itu, anda perlu pastikan cermin yang digunakan tu adalah cermin biasa ataupun cermin dua arah.

Cermin biasa adalah cermin yang kita nampak diri sendiri dan dan cermin dua arah adalah jenis cermin yang orang di sebalik cermin boleh melihat kita, tetapi kita tidak dapat melihat mereka.

Bagaimana kita ingin bezakan? Mari lihat foto dibawah ini.


Ini ada lah kaca dua hala. Apabila anda letakkan hujung jari, hujung kuku anda nampak seakan bertemu dan tiada ruang antaranya. Maka, AWAS, ANDA SEDANG DIPERHATIKAN!!!

Ini pula adalah cermin yang sebenar. Apabila jari anda diletakkan seperti di dalam gambar, hujung kuku anda kelihatan seperti masih ada ruang dan tidak dapat dirapatkan walaupun anda menekan dengan kuat.

Jadi, berhati-hatilah sahabatku perempuan. Buat lelaki pula, pesanlah perkara ini kepada isteri, adik beradik, keluarga dan sesiapa sahaja rakan wanita anda

1 ulasan:

  1. Salam perkenalan
    Terima kasih untuk tips yang sangat berguna dan penting untuk wanita. Sekarang ni, kena sentiasa berhati-hati walau di mana pun berada.
    www.fydashoppe.blogspot.com

    BalasPadam