SEMOGA ANDA MENDAPAT SEDIKIT ILMU DAN MANFAAT




"Selamat datang ke wilayah aku. Wilayah aku ni direka cipta secara cuba jaya atau 'trial and error' serta tunjuk ajar rakan-rakan. Dengan penulisan dan pengisian yang serba ringkas, semoga anda memperolehi sedikit manfaat melalui wilayah aku ni."















Sabtu, April 23, 2011

KEKEJAMAN ZIONIS

Celaka lah kamu bangsa Yahudi..Zionis laknat dan bacul. Cuma berani bertindak pada insan yang tidak berdaya seperti kanak-kanak dan orang awam yang tidak bersenjata.
Gambar yang menunjukkan kekejaman rejim syaitan Israel. Kaki seorang penduduk awam Palestin hancur akibat serangan peluru berpandu
Lihatlah dunia..Terbujur kaku jasad pemuda Palestin yang penuh dengan kesan tembakan. Harga yang terpaksa dibayar demi menuntut kemerdekaan tanah Palestin dan syiar Islam.
Agaknya berapa usia kanak-kanak ni? Mungkin 6-8 tahun. Adakah dia pengganas? Tidak sama sekali..Israel lah pengganas sebenar yang paling kejam dan tidak bertamadun.
Adakah ini juga dikategorikan pengganas? Yahudi bangang!!!
Kalau di Malaysia, remaja lelaki dalam lingkungan usia ni sibuk merempit. Tapi tidak di Palestin. Remaja seawal usia 13 tahun sudah berjuang menentang Zionis laknat. Paling tidak pun dengan melontar batu. Di Malaysia??
Bayi ni seorang lagi pengganas. Tapi tu label yang diberi oleh Zionis celaka. Bayi ini syahid akibat kegilaan tentera Yahudi.
Lagi kanak-kanak yang menjadi korban kegilaan Israel yang dahagakan darah umat Islam dan Palestin.
Kanak-kanak Palestin membesar dalam trauma. Emosi mereka didera dengan teruk oleh Israel. Penderaan mental ini akan menjadikan kanak-kanak murung, membesar secara pasif; langkah penghapusan etnik secara tersusun oleh Zionis laknat. Lihatlah betapa baculnya tentera Zionis. Cuma berani mengacu raifel pada golongan wanita dan kanak-kanak.